sobota, 7 stycznia 2012

Ciastka z okazji Dnia Dziadka

Dziadek moich dzieci, a mój tata, :-) to prawdziwa złota rączka. Pomyślałam, by z okazji zbliżającego się święta wszystkich dziadków uczcić tę jego żyłkę do wszelkich napraw przy użyciu ciasteczkowych symboli - narzędzi. Dzisiejsze ciasteczka to dopiero próba generalna, po to, by za kilka dni stworzyć nowy zestaw i wysłać w rodzinne strony taki mały, słodki upominek, rzecz jasna - w imieniu Natalki i Nikodema ;-). Tylko co w takiej sytuacji upiec dla babci? Może macie jakieś pomysły?

8 komentarzy:

  1. Jak zrobiłaś takie cuda? A dla babci może kwiaty,różnorodne, kolorowe, bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem za kwiatami dla babci:) Dziadek będzie bardzo szczęśliwy jak otrzyma taki zestaw narzędzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze jak przeglądam Twojego bloga, to zastanawiam się czy masz więcej talentu czy cierpliwości, żeby robić te wszystkie cuda ;)
    Ja dla babci bym zrobiła ciasteczka jak black-and-white tylko w wersji kolorowej - coś jak haft żeby wyglądało:) tzn ja bym nie zrobiła bo nie umiem hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł. Dla babci może jakąś robótkę ręczną z drutami i kłębkiem wełny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mysle ze dla babci tez narzedzia tyle ze kuchenne:) typu forma na babke, walek, lyzka kuchenna, durszlak itp.
    Sliczne te twoje ciacha!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ty masz fantastyczne pomysły!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, dziękuję bardzo! Macie bardzo fajne pomysły! Rozważę Wasze propozycje i na coś się w końcu zdecyduję :-). Buziaki. Aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. WITAM!
    CZY MA PANI JAKIS CENNIK CIASTECZEK?
    NAJBARDZIEJ INTERESUJA MNIE CIASTCZKOW NARZEDZIA DLA MOJEGO SYNKA???
    DZIKUJE ZA ODPOWIEDZ I POZDRAWIAM
    MONIKA

    OdpowiedzUsuń