piątek, 27 czerwca 2014

Soczyste zakończenie roku szkolnego

Kochani,

Wczoraj pochwaliłam się słodkościami, jakie przygotowałam w podziękowaniu paniom z przedszkola za całoroczną współpracę. Obiecałam dzisiaj skończyć temat, dzieląc się z Wami drugą częścią niespodzianki, którą zaplanowałam nie tylko dla opiekunek syna, ale także na zakończenie roku szkolnego córki Natalki.
Jako miłośniczka rozwiązań nietypowych, oryginalnych przez ostatnie tygodnie szperałam w internecie w poszukiwaniu niebanalnych upominków. Moja radość była wielka, kiedy natknęłam się na miejsce, w którym oferowano personalizowane "gadżety", jakimi były jabłka z napisami www.jablkaznapisami.plCzym więcej czytałam na stronie nt. jabłek, tym bardziej byłam przekonana, że jest to coś, czego właśnie szukałam :-).

Nie mogłam sobie odmówić firmowych owoców, które może nie są tak trwałe jak np. długopisy z logo, ale przyznacie, że robią dużo większe wrażenie.


Dzisiaj z Nikodemem obdarowaliśmy personalizowanymi jabłkami wszystkie jego panie z przedszkola.


Także 9-letnia córka Natalka, wraz ze swoją przyjaciółką Asią, wręczyły na zakończenie roku szkolnego imienne jabłka dla dzieci z klasy. Owoce otrzymała także ich cudowna wychowawczyni - pani Ela oraz pozostali nauczyciele. Soczyste upominki miały o tyle znaczenie, że ostatni raz wszystkie dzieci spotkały się w takim gronie. Natala skończyła właśnie III klasę i IV klasę (sportową) rozpocznie już w nowym składzie.


Jestem bardzo zadowolona z jabłuszkowych upominków i dziękuję panu Sławkowi za solidne wykonanie zamówienia wraz z dostawą do domu.

Aneta

3 komentarze:

  1. Cudowne. Gdzie można zamówić takie jabłka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podałam linka na górze www.jablkaznapisami.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Są rewelacyjne :). Pomysł oraz wygląd mówią samo za siebie.

    OdpowiedzUsuń