czwartek, 4 czerwca 2015

Mały psi fotoreportaż :-)

Kochani,

Czy pamiętacie niedawno zamieszczone przeze mnie zdjęcie ciasteczek w kształcie kości, które przygotowałam na 8. urodziny yorka Awi? Ciastkami zostali poczęstowani przyjaciele właścicielki pieska oraz sam jubilat :-) A że okazja była nietypowa, a dodatkowo Awi to bardzo wdzięczna psina, nie mogłam się oprzeć, by zamieścić kilka fotek z naszym bohaterem :-)

Awi pilnuje swoich urodzinowych upominków :-)

No ale jakże by nie spróbować takich pyszności; przecież dobra kość nie jest zła ;-)


 
Sytuacja staje się niepewna... Wdziera się niepokój...

Chwila nieuwagi i konkurencja wykorzystuje sytuację ;-)


Miłego dnia, Kochani!
Aneta

1 komentarz:

  1. Słodkie psiaki, aż miło mi się na nie patrzy. Ja również nagradzam mojego pieska tego typu smakołykami, uważam, że stosowanie systemu motywującego świetnie wpływa na psychikę czworonoga. W zeszłym tygodniu po raz pierwszy odwiedziłam ze swoim psem profesjonalne studio pięknego psa, w którym psi fryzjer z Krakowa zajął się sierścią mojej suczki. Noemi była bardzo grzeczna podczas zabiegu, po strzyżeniu nagrodziłam ją więc jej ulubionym przysmakiem.

    OdpowiedzUsuń