środa, 14 lutego 2018

Foremki i szablony do ciastek - wielkanocne szaleństwo :D

Kochani,

Jeszcze niedawno wypiekanie i dekorowanie ciastek było moją wielką pasją. Unoszący się w powietrzu aromat wanilii przyciągał do kuchni moje dzieci a małe rączki chciały koniecznie pomóc w wycinaniu kształtów, czy też doklejaniu jadalnych perełek.

Dzieci trochę podrosły a ja odnalazłam kolejną pasję mojego życia, która właściwie już od ponad dwóch lat przybiera na sile. Od tego czasu z wielkim zamiłowaniem produkuję szablony kulinarne a od niedawna - foremki do ciastek :). Fascynujące jest to, że można nadać foremkom niespotykane dotąd kształty a wzory szablonów może tylko ograniczyć wyobraźnia. Piękne zdobienia możemy uzyskać teraz bez większego wysiłku, ku własnej dumie oraz podziwie rodziny i znajomych.

Przykłady zastosowania szablonów znajdziecie poniżej. Gdybyście chcieli przenieść się na chwilę w świat słodkiej dekoracji, zapraszam na mój kanał na YouTube . Ostrzegam jednak, że pasja dekorowania jest bardzo zaraźliwa :).



 Autor: Beata Młynarczak                                           Autor: Joanna Mazurczak-Nowak


Tutaj tylko niektóre foremki wielkanocne; dużo więcej znajdziecie na www.szablonykulinarne.pl  
Zapraszam także na mój fanpage na Facebooku www.facebook.com/szablonykulinarne 












Ślę słodkie pozdrowienia :)
Aneta


5 komentarzy:

  1. Cieszę się że odnalazłas swoją drogę.
    Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i interesujący post. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ciasteczka, zazdroszczę umiejętności :) Chciałabym, żeby i mi wyszły takie śliczne :) A Wam zostawiam po sobie przepis na pyszny paprykowy chutney - https://najlepszewkuchni.pl/przepis/chutney-z-papryki-3835.html, który jest świetnym dodatkiem do obiadu. Odkryłam go ostatnio i się zachwyciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze to być świadomym, jaki styl najbardziej Wam odpowiada. Na przykładzie chociażby specjalnych poradników z https://www.kingled.pl/blog/sposoby_na_oswietlenie_led_salonu/ sami możecie określić, w jakim kierunku chcecie pójść z tym tematem. To może być dla Was świetną opcją, sprawdźcie ten temat.

    OdpowiedzUsuń