wtorek, 1 maja 2012

Podziękowanie dla gości weselnych - kolejna propozycja

Dzisiaj kolejna propozycja będąca miłym podziękowaniem dla gości biorących udział w przyjęciu weselnym.
Ciastka wykwintnie zaprezentują się przy nakryciu każdego gościa lub też wręczane na zakończenie uroczystości dodadzą kunsztu całemu przyjęciu.

Takie ciastko, to właściwie dwa w jednym - połączenie gorsetu Panny Młodej oraz garnituru Młodego. Kolorystyką ciastka można nawiązać do stylizacji strojów Nowożeńców a woreczek przewiązać ładnie komponującą się wstążką z eleganckim bilecikiem.


22 komentarze:

  1. Ciasteczka piekne! Cudne po prostu ale to jak wszystkie Twoje ciasteczka:) Talent niezaprzeczalny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ciacha tworzone z sercem, więc muszą się udać :-). Pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko,właśnie wróciłam z majówki.Między innymi byłam w Kazimierzu Dolnym,a tam w piekarni artystycznej Sarzyńskich.Robią tam takie ciasteczka jak Ty:)Słyną z Kazimierskich kogutów,ale pieką kolekcje:))buty,sukienki,cuda wianki:)))pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko, wiem, wiem :-). Konkurencję mam obcykaną ;-). Podaj mi przykładowe ceny, please :-). Pozdrawiam i dziękuję za czujność :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie genialne! :D Pozdrawiam! i życzę wiele inspiracji! _KasiaS_

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, wielkie dzięki! Serdecznie Ciebie pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Aneto jestem pod wrażeniem, sama próbuję na rodzinne uroczystości wymyślać słodkie dekoracje. Teraz staję przed zadaniem zrobienia córce na weselne przyjęcie wizytówek, oczywiście z ciasta. Myślalam o muffinkach, ale to co zobaczyłam u Pani to jest wyzwanie. Nie jestem cukiernikiem ale kocham takie drobiazgi bo to ma naprawdę duszę.Serdecznie pozdrawiam. Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Dorotko, ślicznie dziękuję. Także lubię wplatać oryginalne akcenty w rodzinne uroczystości, choć nie zawsze mam na to czas. Przy wizytówkach będzie miała Pani mnóstwo pracy. Życzę zatem wytrwałości oraz by Pani dzieło powaliło gości weselnych na kolana :-). Pozdrawiam serdecznie,
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Aneto nadszedł czas na moje ciasteczkowe wizytówki na ślub córki. Jeśli może mi Pani wyjawić skrawka tajemnicy zawodowej to mam dwa pytania.Czy ciasteczka sa z kruchego ciasta i drugie czy zaczynać od Pana czy Panny młodej. Zaczęłam od panny i mam problem wszystko brudzę.Jestem przerażona jak do tego trzeba byc przygotowanym teoretycznie i technicznie.Jeszcze raz podziwiam Pani pracę i pani wykonanie. Pozdrawiam. Dorota

      Usuń
  9. Pani Doroto, bardzo dziękuję!
    Na pewno wiele zależy od wprawy, ale także od lukru, którego używamy do dekoracji. Aaaaa... Zaczynam od Młodej :-) Ciastka koniecznie kruche, choć z ich konsystencją i gładką powierzchnią, szczególnie w okresie upałów, bywa różnie. Serdecznie pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie Pani kupiła takie śliczne literki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiej one są wielkości?

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne...jestem zachwycona...szkoda że nie wiedziałam o takich cudach jak moje siostry brały ślub....ale nic straconego...mam jeszcze jedną na wydaniu....heheehe

    OdpowiedzUsuń
  13. Te akurat są drogie, bo są to właściwie 2 ciastka w 1. Cena zależy też trochę od ilości. Zapraszam najlepiej do kontaktu aneta@ciasteczkazdusza.pl i wszystko sobie ustalimy:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pytanie padło pod ciasteczkami ślubnymi ;-).
    Ciastka bożonarodzeniowe po 7,00 PLN, zaś takie same, tylko pierniczki po 8,00 PLN. Zapraszam! Aneta

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne te Pani wypieki, jeśli mogę spytać jak łączy Pani lukier do ciasteczka, bo sama robię torty z dodatkiem lukru plastycznego i tam jest troszkę łatwiej bo jest zawsze krem, więc lukier świetnie przylega??

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń