niedziela, 11 grudnia 2011

Pierniczki świąteczne - upominek

Witajcie,

Dawno nie zamieszczałam żadnych słodkich propozycji, bo moje życie ostatnio przypomina bieg sprintem w sztafecie :-). Wczesna pobudka, szykowanie dzieci, pęd ostatkiem sił na prawie 8-godzinne szkolenie (które trwa nieprzerwanie od dwóch tygodni; jeszcze kilka dni przede mną), potem odbieranie dziatwy z różnych zakątków Ursynowa i powrót do domu. Tak zastaje mnie późny wieczór. Moją pasję musiałam, niestety, schować na chwilę do kieszeni... :-(

Na szczęście w weekend musiałam wykraść trochę czasu na moje hobby, by przygotować (przed)świąteczny upominek dla koleżanki Natalki, którą idzie dzisiaj odwiedzić. Ciastka wykonane z piernikowego ciasta (można je chyba nazwać pierniczkami :-)) są łatwe do udekorowania dzięki gotowym dekoracjom cukrowym, a efekt końcowy, mam nadzieję, ucieszy kilkulatkę :-).

20 komentarzy:

  1. Jak zwykle rewelacja! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, z chęcią bym sama otrzymała takie pierniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wyobrażam sobie by było inaczej - takie ciasteczka ucieszą każdą kilkulatkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te dekoracje! Mało pracy, dużo, dużo radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne! jakie śliczne.
    też bym chciała dostac takie na prezent ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne są :) Taki prezencik każdy by chciał dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, Kochani! Z relacji Natalki wynika, że Zuzia zrobiła wielkie oczy na widok ciasteczek a kiedy córcia opuszczała mieszkanie koleżanki na dnie słoika pozostał jedynie kawałeczek lukru :-).
    Pozdrawiam serdecznie,
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. To może mnie także odwiedzicie z takimi cudeńkami.. zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Emilia, następnym razem będziemy u Ciebie :-). Koniecznie podaj adres :-). Serdecznie pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  10. jak wszystkie Twoje dotychczasowe dzieła – śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Veggie - rozpieszczasz mnie :-). Dziękuję bardzo i pozdrawiam,
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  12. arcydziełko..przyznaję się, że patrze na nie od 5 minut i cieszę oczy ich widokiem..przepiękna precyzja, kolorystyka..jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  13. Żeby nie było - dekoracje cukrowe kupiłam gotowe :-). Dziękuję i pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no, przeszłaś samą siebie! Słoiczek z ciachami jest CUDNY! Aż szkoda jeść te ciasteczka hihihi ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosia, dziękuję Ci bardzo! Dziewczyny z konsumpcją nie miały problemu ;-). Buziaczki, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  16. Karlita, dostałam wypieków na twarzy :-). Dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie. Aneta

    OdpowiedzUsuń
  17. Aga-aa, dziękuję bardzo i świątecznie pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń