poniedziałek, 6 lutego 2017

Walentynki coraz bliżej... :-)

Kochani,

Dzisiaj chciałabym pochwalić się cudownymi słodkimi pracami, które wyszły spod rąk dziewczyn, których warsztat dekoratorski jest na znakomitym poziomie.

Efektowne walentynkowe ciastka wykonała przy użyciu SZABLONÓW KULINARNYCH Renata Skała, zaś cieszący oczy tematyczny tort udekorowała, także z pomocą szablonów, Karolina Paterska.
Jak widać, szablony kulinarne dają nieograniczone możliwości... W sklepie internetowym jest ich duży wybór - proste wzory, łatwiejsze do dekoracji oraz takie, do użycia których potrzeba małej wprawy.

Aneta
www.szablonykulinarne.pl 




19 komentarzy:

  1. A ja się zastanawiałam jak z taką ogromną precyzją są dekorowane ciasteczka i masz to sprawka szablonówy! Teraz to i ja będę mogła się pochwalić imponującą dekoracją babeczek jak również ciasteczek. Mój świat nabiera nowym kolorów, ale przede wszystkim smakowych. Będę teraz piekła i piekła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze juz trochę po walentynkach ale szukam pomysłu na prezent urodzinowy dla swojej drugiej połówki i taki pomysł kulinarny jest jak najbardziej na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nie ma nowych postów? Czy ja je tylko nie widzę? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak czasu doskwiera :-)
    Postaram się poprawić :-)
    Pozdrawiam,
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny tort, myślę, że sprawdzi się nie tylko na Walentynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, świetne zdjęcia :) bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, cudowne wykonanie! Pełen szacun! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący Artykuł, Bardzooooooo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł. Zainteresowanych zapraszam również do mnie na bloga https://pigulagotuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie, a takie ich przystrojenie wymaga ogromnego talentu. Nawet mimo szablonów, przygotowanie tak pięknych wypieków wymaga sprawnej i znającej się na tym ręki. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Ale piękne! Wyglądają jak sztuczne, w dobrym tego słowa znaczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się napatrzeć :) Wspaniałe. Może w tym roku też nam coś walentynkowego pokażesz? Mam akcesoria do pokoju na ten czas, znalazłam je tu tu, brakuje już tylko czegoś słodkiego do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero za 3 miesiące walentynki, ale faktycznie warto już powoli myśleć jaki prezent przygotować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Za późno zobaczyłam ten post, zrobię takie w przyszłym roku :D

    OdpowiedzUsuń